RZĄDOWY FUNDUSZ ROZWOJU DRÓG

Regionalny System Ostrzegania RSO

rso

Zasięg RSO

RSO obejmuje swym zasięgiem cały kraj. Wdrożenie projektu od 1 stycznia 2015 r. poprzedzone zostało pilotażem, który został przeprowadzony w terminie grudzień 2013 – sierpień 2014 etapami we wszystkich województwach:

  • I etap do końca grudnia 2013 r. (lubuskie, mazowieckie, podlaskie, wielkopolskie i zachodniopomorskie),
  • II etap do końca marca 2014 r. (dolnośląskie, lubelskie, małopolskie i podkarpackie),
  • III etap do końca czerwca 2014 r. (łódzkie, opolskie, śląskie i świętokrzyskie),
  • IV etap do końca sierpnia 2014 r. (kujawsko-pomorskie, pomorskie i warmińsko-mazurskie).

Bezpłatna aplikacja mobilna Regionalnego Systemu Ostrzegania dostępna jest w sklepach z aplikacjami dla poszczególnych systemów operacyjnych (Android, iOS, WindowsPhone Google Play). Aplikację można wyszukać po słowach kluczowych „RSO” oraz „Regionalny System Ostrzegania”. Umożliwia ona dostęp do komunikatów, generowanych przez wojewódzkie centra zarządzania kryzysowego urzędów wojewódzkich na terenie całego kraju (każdego województwa). W celu zapoznania się z konkretnym komunikatem wystarczy „ściągnąć” aplikację RSO, a następnie wybrać dowolne województwo.

Komunikaty/ostrzeżenia rozpowszechniane w ramach RSO obejmują następujące kategorie tematyczne:

  • ogólne,
  • meteorologiczne,
  • hydrologiczne,
  • stany wód (wodowskazów).

Ponadto, w części „dla kierowców” RSO zawierać może informacje drogowe. Aplikacja zaopatrzona została również w część zawierającą poradniki postępowania w sytuacjach kryzysowych.

Jak to działa?                   

Komunikat (ostrzeżenie) generowany jest przez wojewódzkie centrum zarządzania kryzysowego na stronie internetowej urzędu wojewódzkiego, a następnie w naziemnej telewizji cyfrowej (telewizja regionalna) i aplikacjach telefonicznych oraz SMS (tylko najważniejsze komunikaty).

1 lipca 2015 r. uruchomione zostały wszystkie funkcjonalności przewidziane dla RSO -  przede wszystkim funkcja powiadamiania poprzez SMS, ale nie tylko, bo również od 1 lipca system obejmuje wszystkie kanały TVP nadawane w naziemnej telewizji cyfrowej, czyli: TVP 1, TVP 2, TVP Regionalna, TVP Info, TVP Kultura, TVP Polonia, TVP Historia, TVP Rozrywka. Komunikaty pojawiają się na ekranie telewizora w formie napisów. W zwięzły sposób informują i odsyłają do szczegółów, np. umieszczonych na konkretnej stronie telegazety. W telewizorach dostosowanych do potrzeb telewizji hybrydowej (tj. łączącej telewizję z internetem) istnieje możliwość przejścia na stronę oferującą np. filmową informację dotyczącą zagrożenia.

Bezpłatna aplikacja mobilna RSO (platformy: Android kliknięcie spowoduje opuszczenie tej strony i przeniesienie do zewnętrznego serwisu, iOS kliknięcie spowoduje opuszczenie tej strony i przeniesienie do zewnętrznego serwisu, WindowsPhone kliknięcie spowoduje opuszczenie tej strony i przeniesienie do zewnętrznego serwisu) umożliwia dostęp do komunikatów generowanych na terenie całego kraju.

Ważne:

W związku z pojawiającymi się sygnałami, dotyczącymi braku, lub niewielkiej ilości generowanych w systemie komunikatów/ostrzeżeń, chcielibyśmy wyjaśnić, że informacja o braku ostrzeżeń do wyświetlenia oznacza, że w danym województwie nie obowiązują w danym momencie żadne ostrzeżenia hydrologiczne, meteorologiczne, drogowe czy inne. Nie jest to natomiast tożsame z faktem, że aplikacja nie jest zasilana w istotne treści. Jednocześnie bardzo dziękujemy za wszystkie uwagi - pomogą one nam w usprawnianiu działania aplikacji. Zachęcamy też do korzystania z umieszczonych w RSO poradników! 

RSO-SMS – jak to działa?

Od 1 lipca 2015 r. RSO zostało rozszerzone o kanał SMS. Korzystanie z tego kanału jest bezpłatne dla użytkownika i nie wiąże się z koniecznością aktywowania takiej usługi. Nie ma zatem potrzeby podawania swojego numeru telefonu do bazy numerów czy informacji o lokalizacji użytkownika. Nie ma również potrzeby włączania tej funkcji – jest ona niezależna od aplikacji RSO.

RSO-SMS otrzyma na swój telefon komórkowy każdy obywatel będący w zasięgu sieci, pod warunkiem, że nie dezaktywuje takiej opcji w ustawieniach telefonu.

RSO-SMS przekazywać będzie wyłącznie najistotniejsze komunikaty i ostrzeżenia, które dotyczyć będą najpoważniejszych zagrożeń, w szczególności ostrzeżeń alarmowych o przewidywanych dużych skutkach i zasięgu.

RSO-SMS otrzyma na razie użytkownik zalogowany w sieci telekomunikacyjnej jednego z 4  Operatorów: Orange, P4, Polkomtel lub T-Mobile. Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji zaprasza także innych Operatorów do współpracy przy projekcie RSO.

 

LPR Opis projektu

loga
 

Usprawnienie połączenia transgranicznego pomiędzy Polską i Rosją
poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 591 granica państwa – Barciany – Kętrzyn – Mrągowo

etap I: wzmocnienie nawierzchni DW 591 na odcinku Kętrzyn – Mrągowo

Aktualności     Opis projektu     Galeria
 
OŚWIADCZENIE O UNII EUROPEJSKIEJ

Unia Europejska składa się z 28 krajów członkowskich, które zdecydowały stopniowo łączyć swoją wiedzę, zasoby i przyszłość. Wspólnie, podczas trwającego 50 lat procesu rozszerzania, zbudowały one strefę stabilności, demokracji oraz zrównoważonego rozwoju zachowując kulturową różnorodność, tolerancję i indywidualne wolności.
Unia Europejska jest zdecydowana dzielić się swoimi osiągnięciami oraz wartościami z państwami i społecznościami spoza jej granic.
OŚWIADCZENIE O PROGRAMIE

Program Współpracy Transgranicznej Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa Litwa - Polska - Rosja 2007-2013 ma na celu wsparcie rozwoju społeczno-gospodarczego po obu stronach granicy między UE i Rosją, odpowiadając na wspólne wyzwania i problemy oraz promując współpracę między społeczeństwami. W ramach Programu nie działające dla zysku podmioty prawne z litewskich i polskich regionów przygranicznych oraz z całego Obwodu Kaliningradzkiego wdrażają wspólne projekty współfinansowane przez UE.
ZRZECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI UE

Ta publikacja została wydana przy pomocy finansowej Unii Europejskiej, w ramach Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa - Polska - Rosja 2007-2013. Odpowiedzialność za zawartość tej publikacji leży wyłącznie po stronie Województwa Warmińsko-Mazurskiego / Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie i nie może być w żadnym wypadku traktowana jako odzwierciedlenie stanowiska Unii Europejskiej.

OPIS PROJEKTU
CELE PROJEKTU

Celem ogólnym realizowanego projektu jest wsparcie rozwoju społeczno-gospodarczego poprzez poprawę dostępności transportowej.
W skali makro realizacja przedsięwzięcia przyczyniać się będzie do osiągania następujących celów Programu:
  • współpraca Partnerów w zakresie rozwiązywania wspólnych problemów transportowych,
  • poprawa warunków transportowych i bezpieczeństwa ruchu.
  • promowanie kontaktów międzyludzkich i współpracy transgranicznej.


DZIAŁANIA PODEJMOWANE W RAMACH PROJEKTU

W trakcie realizacji Projektu zostaną wdrożone następujące działania:
  • Organizacja konferencji inaugurującej projekt „Nowoczesne betonowe nawierzchnie betonowe na drogach lokalnych”
  • Organizacja konferencji/seminarium w celu wymiany wiedzy i doświadczeń w budowie dróg: „Zielona droga i redukcja hałasu”
  • Modernizacja drogi na odcinku „Kętrzyn – Mrągowo”
  • Prowadzenie nadzoru inwestorskiego
  • Organizacja konferencji/seminarium w celu wymiany wiedzy i doświadczeń w budowie dróg: „Nasypy drogowe”
  • Organizacja konferencji zamykającej projekt, dotyczącej również dalszej współpracy: „Drogi do natury – czy jest miejsce dla drzew w pobliżu drogi”
  • Audyt Zewnętrzny Projektu, którego rolą jest weryfikacja wydatków
  • Promocja i wizualizacja


REZULTATY PROJEKTU

W wyniku realizacji projektu zostaną osiągnięte następujące rezultaty:
  • Liczba i długość połączeń (korytarzy transportowych) objętych działaniami zmierzającymi do poprawy połączeń transportowych i lepszej współpracy pomiędzy rodzajami transportu – 22,4 km
  • Społeczności obsługiwane przez zmodernizowaną infrastrukturę transportową – mieszkańcy powiatu mrągowskiego, kętrzyńskiego i Miasta Bagrationowsk – 122 000 mieszkańców
  • Liczba zrealizowanych projektów mających na celu wzmocnienie współpracy transgranicznej – 1
  • Liczba uczestników konferencji/seminariów w trakcie realizacji projektu – 200


OPIS ROBÓT BUDOWLANYCH

W ramach Projektu zostaną przeprowadzone roboty budowlane na 22,4 km odcinku drogi wojewódzkiej 591 Kętrzyn – Mrągowo,
polegające m.in. na:
  • odnowie i wzmocnieniu nawierzchni,
  • przebudowie przepustów,
  • przebudowie zjazdów indywidualnych oraz publicznych,
  • regulacji poboczy,
  • udrożnieniu przydrożnych rowów,
  • odnowieniu oznakowania pionowego i poziomego,
  • odnowieniu nawierzchni chodników i zatok autobusowych.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych: październik/listopad 2014 r.

mapka 591 Kętrzyn - Mrągowo


PARTNERSTWO W PROJEKCIE

Partnerem w Projekcie jest Lokalna Administracja Miasta Bagrationowsk, Federacja Rosyjska. Jego rolą jest czynny udział we wdrożeniu Projektu poprzez jego promocję – informowanie o wdrażaniu, realizacji Projektu oraz udziale i dofinansowaniu przez Unię Europejską – na stronie internetowej na obszarze Federacji Rosyjskiej, a także aktywny udział w konferencjach promujących Projekt.

Podstawa prawna oraz inne dokumenty, na podstawie których możliwe było wdrożenie Projektu:
  1. Rozporządzenie (WE) nr 1638/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 października 2006 r. określające przepisy ogólne w sprawie ustanowienia Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 310 z dnia 9.11.2006 r.),
  2. Rozporządzenie Komisji (WE) nr 951/2007 z dnia 9 sierpnia 2007 r. ustanawiające zasady stosowania programów współpracy transgranicznej finansowanych w ramach rozporządzenia (WE) nr 1638/2006 (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 210 z dnia 10.08.2007 r.),
  3. Rozporządzenie Rady (WE, Euratom) nr 1605/2002 z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie rozporządzenia Finansowego mającego zastosowanie do budżetu ogólnego Wspólnot Europejskich (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej OJ L 248 z dnia 16.09.2002 r.),
  4. Rozporządzenie Komisji (WE, Euratom) nr 2342/2002 z dnia 23 grudnia 2002 r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE, Euratom) nr 1605/2002 w sprawie rozporządzenia finansowego mającego zastosowanie do budżetu ogólnego Wspólnot Europejskich (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 357 z dnia 31.12.2002 r.)
oraz
  1. Program Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja, zaakceptowany przez Komisję Europejską z dnia 17 grudnia 2008 r.
  2. Umowa finansowa między rządem Federacji Rosyjskiej a Unią Europejską o finansowaniu i wdrażaniu Programu Współpracy Transgranicznej "Litwa - Polska- Rosja", podpisana w Sztokholmie 18 listopada 2009 r.
  3. Praktyczny Przewodnik do procedur Umowy dotyczący zewnętrznych działań UE, wersja wchodząca w życie z dniem 1 stycznia 2009 r.
  4. Pierwsze wezwanie do składania wniosków zaakceptowane 15 czerwca 2010 r. oraz dokumentacja aplikacyjna do tego wezwania, opublikowana na stronie internetowej: http://www.lt-pl-ru.eu/en,2,27

  5. Projekt jest realizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej ENPI Litwa – Polska – Rosja 2007-2013.

    Umowa o dofinansowanie została podpisana 4 czerwca 2013 r. przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, występujące jako Wspólna Instytucja Zarządzająca i Beneficjenta – Województwo Warmińsko-Mazurskie – Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie.

  6. Całkowity koszt projektu wynosi:
  7. 5 620 596,32 EUR
  8. Kwota dofinansowana z UE (71,10%):   
  9. 3 996 243,98 EUR
  10. Wkład własny Beneficjenta (28,90%):
  11. 1 624 352,34 EUR

wstecz Kliknij poniżej aby przesłać
swoje opinie lub uwagi

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Logo ZDW  Logo Warmii i Mazur


LPR Aktualności

loga
 

Usprawnienie połączenia transgranicznego pomiędzy Polską i Rosją
poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 591 granica państwa – Barciany – Kętrzyn – Mrągowo

etap I: wzmocnienie nawierzchni DW 591 na odcinku Kętrzyn – Mrągowo

Aktualności     Opis projektu     Galeria
AKTUALNOŚCI
 
W ramach promocji Projektu, w dniu 27 listopada 2014 r. w Restauracji „Przystań” w Olsztynie odbyła się czwarta, ostatnia konferencja zamykająca Projekt na temat: „Drogi dla natury – czy jest miejsce dla drzew przy drogach”. W konferencji udział wzięli przedstawiciele Partnera Rosyjskiego (Administracja Okręgu Miasta Gusiew), Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie, Audytora zewnętrznego Projektu, przedstawiciele Inwestora, Inżyniera Kontraktu oraz inni zaproszeni goście, także pracownicy Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie.

Podczas konferencji odbyły się trzy prelekcje, w ramach których omówiono zagadnienia i problemy i zagrożenia związane z istniejącym zadrzewieniem przydrożnym i jego ochroną, lokalizacji nasadzeń w pasach dróg i funkcji jaką pełni zieleń jako element zagospodarowania dróg.

Zobacz Galerię.

Zakończyła się realizacja robót budowlanych realizowanych w ramach projektu Litwa – Polska – Rosja, polegających na wzmocnieniu nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 591 odcinka Kętrzyn – Mrągowo.

W czwartek 13 listopada 2014 r. w Wilkowie gm. Kętrzyn Wicemarszałek Województwa Warmińsko-Mazurskiego Jarosław Słoma, przedstawiciele miejscowego samorządu oraz dzieci ze szkoły w Wilkowie wspólnie dokonali uroczystego przecięcia wstęgi, symbolizującego zakończenie zasadniczych robót budowlanych.

Projekt pn. „Usprawnienie połączenia transgranicznego pomiędzy Polską i Rosją poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 591 granica państwa – Barciany – Kętrzyn – Mrągowo; etap I: wzmocnienie nawierzchni DW 591 na odcinku Kętrzyn – Mrągowo” został zrealizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej ENPI Litwa – Polska – Rosja 2007-2013.

Wykonanie przebudowy drogi wojewódzkiej nr 591 możliwe było dzięki podpisanej 4 czerwca 2013 r. umowie o dofinansowanie projektu z Ministrem Rozwoju Regionalnego oraz dzięki współpracy samorządów: Miasta Kętrzyn, Gminy Kętrzyn, Powiatu Kętrzyńskiego, Gminy Mrągowo i Województwa Warmińsko-Mazurskiego, które wspólnie sfinansowały koszty wkładu własnego. Całkowity koszt projektu to ponad 23,7 mln zł, z czego 16,9 mln zł stanowi dofinansowanie Unii Europejskiej. Trwające rok roboty, wykonane przez firmę OSTRADA, objęły wzmocnienie nawierzchni ponad 22 km drogi, przebudowę 8 zatok autobusowych, zjazdów, przepustów, poboczy, odnowę oznakowania poziomego i pionowego.

Drogowcy wykorzystali uroczystość do promowania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego i w ramach akcji „Przyjazna Droga”, wraz z wykonawcą robót budowlanych, przekazali przybyłym dzieciom elementy odblaskowe.

Zobacz Galerię.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie informuje, że dnia 30.10.2014 r. zakończyły się roboty budowlane związane z przebudową drogi nr 591 na odcinku Kętrzyn – Mrągowo. W listopadzie i grudniu br. przeprowadzane są czynności związane z przekazaniem i odbiorem obiektu budowlanego, tzn. rozliczenie budowy oraz badania i pomiary kontrolne; w okresie tym będą prowadzone drobne roboty poprawkowe związane z usuwaniem stwierdzonych podczas czynności odbiorowych usterek, nie powodujące znaczących utrudnień w ruchu.

Inwestor informuje ponadto, że trwają prace związane z przebudową odcinka drogi nr 591 o długości 1 km koło msc. Łazdoje, na którym ruch odbywa się wahadłowo, o 5-minutowym czasie oczekiwania z każdej strony. Inwestycja ta realizowana jest ze środków własnych Województwa Warmińsko-Mazurskiego, poza Programem Współpracy Transgranicznej Litwa – Polska – Rosja.

Dnia 21 sierpnia 2014 r. w Restauracji „Przystań” w Olsztynie odbyła się trzecia (z czterech) konferencja w ramach Projektu na temat: „Nasypy drogowe”. W konferencji udział wzięli przedstawiciele samorządów lokalnych, Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Marszałkowskiego, przedstawiciel Wspólnego Sekretariatu Technicznego Filii w Olsztynie, przedstawiciele Inwestora, Inżyniera Kontraktu oraz inni zaproszeni goście, także pracownicy Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie.
Po powitaniu uczestników i krótkim wstępie, odbyły się trzy prelekcje, w ramach których omówiono zagadnienia i problemy związane z budową nasypów, między innymi:
  • zasady i metody formowania, zagęszczania i kontroli nasypów,
  • metody wgłębnego wzmocnienia podłoża pod nasypami drogowymi (w tym technologia wykonania pali z różnych materiałów),
  • geosyntetyki w nasypach drogowych – konstrukcje z gruntu zbrojonego.

  • Zobacz Galerię.

    Utrudnienia w ruchu (ruch wahadłowy), które wystąpią w najbliższych dniach w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi:

    24-29 czerwca 2014
    • od km 56+434 do km 56+720 – strona lewa
    30 czerwca – 5 lipca 2014
    • od km 56+434 do km 56+720 – strona prawa
    Czas przejazdu na każdym wahadle może się wydłużyć o ok. 5-10 minut.

    Dnia 22 maja 2014 r. w Restauracji „Przystań” w Olsztynie odbyła się druga (z czterech) konferencja w ramach Projektu na temat: „Zielona droga i redukcja hałasu”. W konferencji udział wzięli przedstawiciele samorządów lokalnych i Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Marszałkowskiego, przedstawiciel Wspólnego Sekretariatu Technicznego Filii w Olsztynie, przedstawiciele Inwestora, Inżyniera Kontraktu oraz inni zaproszeni goście, a także pracownicy Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie.
    Na otwarciu omówiono stan wdrażania Projektu i postęp robót budowlanych. Zaawansowanie rzeczowe to około 10 km ułożonej podbudowy w technologii MCE i warstwy wiążącej na obu pasach ruchu; wartość wykonanych dotychczas robót to około 5 mln zł. Roboty prowadzone są zgodnie z harmonogramem; warunki atmosferyczne są jak dotąd sprzyjające i nie wpływają na opóźnienia w postępie prac.
    Następnie odbyły się trzy prelekcje, w ramach których omówiono kwestie związane z szeroko pojętą problematyką hałasu drogowego i ochroną otoczenia dróg przed nim:
  • powstawanie, propagacja i oddziaływanie hałasu drogowego na otoczenie drogi,
  • sposoby ochrony przed hałasem, w tym rodzaje ekranów akustycznych,
  • nowoczesne „ciche” nawierzchnie.

  • Zobacz Galerię.

    Utrudnienia w ruchu (ruch wahadłowy), które wystąpią w najbliższych dniach w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi:

    1-4 maja 2014
    • od km 46+000 do km 47+200 – strona prawa
    • od km 48+400 do km 49+600 – strona prawa

    5-10 maja 2014
    • od km 41+600 do km 42+600 – strona lewa
    • od km 46+000 do km 47+200 – strona lewa
    • od km 48+400 do km 49+600 – strona lewa
    Czas przejazdu na każdym wahadle może się wydłużyć o ok. 10-15 minut.

    W kwietniu br. Wykonawca planuje rozpoczęcie robót drogowych, polegających na częściowym rozebraniu istniejącej nawierzchni i budowie nowej (frezowanie nawierzchni, recykling podbudowy i ułożenie dwóch nowych warstw nawierzchni). Roboty będą wykonywane połową jezdni przy wprowadzeniu ruchu wahadłowego jednocześnie na kilku odcinkach o długościach ok. 1,0 - 1,2 km oraz z zastosowaniem sygnalizacji ręcznej w czasie robót i świetlnej poza godzinami pracy.
    W związku z realizacją robót na odcinkach przebudowywanej drogi należy spodziewać się utrudnień w ruchu i zachować szczególną ostrożność. Planowany termin zakończenia całości robót budowlanych: październik 2014 r.

    Dnia 19 lutego 2014 r. w Restauracji „Przystań” w Olsztynie odbyła się konferencja otwierająca Projekt na temat: „Nowoczesne nawierzchnie betonowe na drogach lokalnych”. W konferencji udział wzięli przedstawiciele i pracownicy Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie i Rejonów Dróg Wojewódzkich, przedstawiciele samorządów lokalnych, przedstawiciel Wspólnego Sekretariatu Technicznego w Olsztynie, pracownicy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, przedstawiciele Inżyniera Kontraktu oraz inni zaproszeni goście.
    W ramach konferencji odbyły się trzy prelekcje specjalistów ds. budownictwa drogowego, w ramach których omówiono zagadnienia związane z nawierzchniami betonowymi w różnych aspektach: technologii wytwarzania i układania, reżimów technologicznych, problemów w wykonawstwie, specyfiki warunków pogodowych w regionie a także kwestię kosztów nawierzchni betonowych w odniesieniu do tradycyjnych nawierzchni bitumicznych.
    Zobacz Galerię.

    ZAPROSZENIE

    W związku z realizacją Projektu
    „Usprawnienie połączenia transgranicznego pomiędzy Polską i Rosją
    poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 591 granica państwa – Barciany – Kętrzyn – Mrągowo;
    etap I: wzmocnienie nawierzchni DW 591 na odcinku Kętrzyn – Mrągowo”
    ,

    w ramach promocji Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o. w Olsztynie,
    pełniące obowiązki Inżyniera Kontraktu,

    zaprasza w dniu 19.02.2014 r. o godz. 10:00

    na konferencję otwierającą projekt na temat:
    „Nowoczesne nawierzchnie betonowe na drogach lokalnych”


    w Restauracji PRZYSTAŃ w Olsztynie przy ul. Żeglarskiej 3.
    Konferencja będzie miała charakter informacyjno-promocyjny.
    W programie przewidziane są prezentacje 4 prelegentów, 2 przerwy kawowe i obiad.

    Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w konferencji.

    W dniu 12 listopada 2013 r. z Przedsiębiorstwem Robót Drogowo-Mostowych "OSTRADA" sp. z o.o. została podpisana umowa na wykonanie robót budowlanych dotyczących Projektu "Usprawnienie połączenia transgranicznego pomiędzy Polską i Rosją poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 591 granica państwa – Barciany – Kętrzyn; etap I: wzmocnienie nawierzchni DW 591 na odcinku Kętrzyn – Mrągowo" .

    W dniu 28 października 2013 r. z Wojewódzkim Przedsiębiorstwem Usług Inwestycyjno-Budowlanych sp. z o.o. w Olsztynie została podpisana umowa na świadczenie usługi, której przedmiotem jest zarządzanie i nadzór nad realizacją kontraktu pn. "Usprawnienie połączenia transgranicznego pomiędzy Polską i Rosją poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 591 granica państwa – Barciany – Kętrzyn; etap I: wzmocnienie nawierzchni DW 591 na odcinku Kętrzyn – Mrągowo".

    4 czerwca 2013 r. została podpisana umowa o dofinansowanie pomiędzy Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, występującym jako Wspólna Instytucja Zarządzająca, i Beneficjentem – Województwem Warmińsko-Mazurskim – Zarządem Dróg Wojewódzkich w Olsztynie.

  • Całkowity koszt projektu wynosi:
  • 5 620 596,32 EUR
  • Kwota dofinansowana z UE (71,10%):   
  • 3 996 243,98 EUR
  • Wkład własny Beneficjenta (28,90%):
  • 1 624 352,34 EUR

    wstecz Kliknij poniżej aby przesłać
    swoje opinie lub uwagi

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Logo ZDW  Logo Warmii i Mazur


    LPR Galeria

    loga
     

    Usprawnienie połączenia transgranicznego pomiędzy Polską i Rosją
    poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 591 granica państwa – Barciany – Kętrzyn – Mrągowo

    etap I: wzmocnienie nawierzchni DW 591 na odcinku Kętrzyn – Mrągowo

    Aktualności     Opis projektu     Galeria
    GALERIA



    Czwarta konferencja w ramach Projektu
    temat: "Drogi dla natury – czy jest miejsce dla drzew przy drogach"

     




    Uroczyste otwarcie drogi po przebudowie
     



    Trzecia konferencja w ramach Projektu
    temat: "Nasypy drogowe"

     



    Realizacja robót budowlanych
     



    Druga konferencja w ramach Projektu
    temat: "Zielona droga i redukcja hałasu"

     




    Pierwsza konferencja w ramach Projektu
    temat: "Nowoczesne nawierzchnie betonowe na drogach lokalnych"

     

    Podpisanie umowy z Inżynierem Kontraktu


    Podpisanie umowy na roboty budowlane


    wstecz Kliknij poniżej aby przesłać
    swoje opinie lub uwagi

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Logo ZDW  Logo Warmii i Mazur